hoe deblokkeer je jezelf (ip adres) op moviestarplanet?

ik ben al een tijdje geblokkeerd op www.moviestarplanet.nl en mijn ip adres is geblokkeerd. Weet iemand hoe ik weer gedeblokkeerd kan worden?

Toegevoegd na 1 minuut:
En dus hoe ik weer gewoon op www.moviestarplanet.nl kan spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.5K

Antwoorden (2)

Je kunt via een PC of Mobile buiten je Huis een contact brief invullen op hun website en vragen om je te deblokkeren. Je zou ook via een proxy toegang kunnen verkrijgen maar daarvoor moet je wel eerst wat informatie opdoen (leren) en het werkt niet altijd even goed.

Als je geblokkeerd bent om een rede verwacht dan niet dat het bijbehorende account nog werkt. meestal worden deze geblokkeerd en/of verwijderd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vragen of ze je willen deblokkeren kan soms werken maar het is makkelijker om een vpn/proxy te gebruiken, dat geeft je een andere IP.

Een goeie gratis vpn is Cyberghost