Is het gedaan met Goeievraag?

Al bijna een uur geen nieuwe vraag tijdens spitsuur, oei, lijkt wel een tanend gebeuren zo.

Toegevoegd na 37 minuten:
10:30, weet een halfuur verder en drie vragen verder....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee hoor echt niet,dit valt mij al een paar dagen op dat het s,vonds na 8 uur tot een uur of 10 wat rustiger wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor als er in twee weken geen enkele nieuwe vraag is gesteld dan zou ik het met je eens zijn, maar nu niet hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het feit dat er vandaag al zo'n 100 vragen op GoeieVraag.nl zijn gesteld, zeg ik: nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt het. Spitsuur.
Net terug, even snel eten, sporten, douchen en daarna, op ons gemakkie, ontspannen achter GV.

Oh, woensdag he, dan is het ook nog stierenavond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier zeggen we katjesavond